Този сайт използва бисквитки (Cookies). Ако продължите да използвате сайта приемаме, че сте съгласни с използването на бисквитки. Научете повече за тях и се запознайте с политиката ни за защита на личните Ви данни тук

Последно от блога

ИСТОРИЯ НА ЕТИКЕТИТЕ И ЕТИКЕТИРАНЕТО

facebook thumb

Историята на етикетите
Първият известен етикет се появява около 1700 г. и се използва за етикетиране на малки медицински контейнери. През 18-ти век всяка уважавана винарна имаше печатни етикети за вино. Всички етикети бяха отпечатани на ръчно изработена хартия от дървена преса и залепени върху продукта. Това отнема изключително много време, но през 1798 г. две изобретения правят производството на етикети по-ефективно - хартиената машина и принципа на литографията.
От 1830-те на различни продукти се използват етикети на много материали. От 1850 до 1860 цветният печат е значително подобрен. По това време цветните етикети са били боядисвани на ръка само за ексклузивни продукти, но сега производителите са разбрали, че цветовете играят важна роля при продажбата на тези продукти. Творчеството беше важно - както е и днес, с цел да привлече интереса на потребителите и да създаде впечатление, че е привлекателно и надеждно.
Досега концепцията за хартиени етикети не се е променила, с изключение на една важна променлива. През 1935 г. самозалепващият етикет, станал основата на индустрия за милиарди долари по целия свят, е въведен в САЩ. Въпреки това, едва през 60-те години, поради развитието на нови видове лепила, самозалепващите се етикети започват да се прилагат масово. Прилагането на тези етикети върху всякакви повърхности (като пластмаси, дърво, кашони, стъкло и метали) ги направи много популярни. Те също така бяха лесни за отстраняване, ако е необходимо, за разлика от етикетите с лепила, активирани от влага.
През 70-те се появяват първите ‘интелигентни’ етикети. Развитието на новите производствени технологии и напредъкът в електронното четене позволиха на етикетите да съдържат големи количества информация. Най-известният е, разбира се, баркодът, използван в почти всеки магазин и индустрия и играе важна роля в логистиката и съхранението.


ДОБРОТО ЕТИКЕТИРАНЕ или защо МОЖЕМ ДА ПРОДАВАМЕ.
Това е историята на етикетирането, рекламирането, маркирането и кодирането на продукти.
/ само реални факти превеждат официално на английски от "ИСТОРИЯТА НА ЕТИКЕТА" от YanevPrint LTD /
За компанията и техния тип реклама можете да прочетете във втория раздел.
*** или в името на снимката можете да видите уеб страницата им. / е необходимо да бъде преведено от браузъра - няма проблеми с уеб страницата / търговско предлагане или политическа и идеологическа подкрепа.

Малко ИСТОРИЯ
Търговия с етикети
Етикетът е графична / текстова марка, поставена под формата на стикер или парче стоков талон, експонат или каквото и да е друго производство на продукт, като се посочва търговската марка, името на производителя, датата на производство, състава, качеството, стандартните методи на съхранение и употреба и т.н.
Етикетът е парче хартия, полимер, плат, метал или друг материал, който се поставя върху опаковката, върху която се отпечатва легенда, информацията относно продукта, адресите и т.н. етикетът може да бъде отпечатан директно върху контейнера или опаковката.
Етикетите имат много приложения: идентификация на продукта, име на продукта, за реклама, предупреждения и други текстове за комуникация, за да улеснят клиента. Специалните видове етикети, наречени цифрови етикети (отпечатани чрез дигитален печат), също могат да имат специални конструкции като RFID етикети, продукти за защита и сандвич етикети.
История
Предците на съвременните етикети стигматизират, които поставят производителите на напитки (главно вино) от амфори, бутилки и др. керамика. До началото на нашата ера човечеството не познава хартия и използва парчета кожа или пергамент.
Появата на хартия в Европа оказва силно влияние върху външния вид на етикетите. Хартията е много по-подходяща от стигмата, пергаментова кожа за предаване на информация. на хартиени етикети, с изключение на информация за наименованието на продукта, производителя и мястото на произход, започнаха да се появяват рекламни съобщения и информация за употребата и употребата на стоките.
Основен принос за развитието на етикета е винопроизводството. Към 1820 г. етикетите за вино започват да наподобяват съществуващите днес, но се отличават със строг и лаконичен стил. Първоначално те обикновено имат правоъгълна или овална форма. С течение на времето в разработването на всякакви етикети, влизащи в орнаменти, винетки и значки, ангели, светци, монаси, битови сцени и живописни пейзажи и др. Едно и също вино се продава с различен етикет, в зависимост от държавата, в която се изнася. Разбира се, по онова време нямаше официални правила за съдържанието на етикетите: те обикновено съдържаха само информация за географския произход, производителя и мястото на производство. През 1834 г. винопроизводителите започват да поставят етикетите и информацията за годината на реколтата. За периода от 1820 до 1920 г. производството на шампанско се е увеличило от 2 до 20 милиона бутилки годишно, не на последно място голяма ролка с 10-кратно увеличение играе етикет. малко парче хартия се превръща в мощен двигател на търговията и средство за информация за клиентите.
Първите официални правила за етикетиране на вината се появяват в началото на 20 век. Оттогава етикетите обръщат повече внимание: върху оформлението им работят такива фамо