Този сайт използва бисквитки (Cookies). Ако продължите да използвате сайта приемаме, че сте съгласни с използването на бисквитки. Научете повече за тях и се запознайте с политиката ни за защита на личните Ви данни тук

ЦВЕТНИ ЕТИКЕТИ

Цветните етикети са всеки етикет с рекламна цел / етикетът който представя стоката - търговси етикет / - представяне на продукта чрез етикета.

Етикетът е графичен / текстови знак, нанесен във вид на лепенка, отрязък или талон на стока, експонат или всякакъв друг производствен продукт, с указание за търговска марка, производител, название, дата на производство, състав, качество, стандарт, срок на годност, начин на съхранение и употреба и др.

ЯНЕВ ПРИНТ ЕООД предлага цветни етикети с различни размери и сложност. Ние можем да добавим абсолюгно всички добавки към етикета познати на печатарството, като Печат на лепилен слой  на етикети, Студен печат  на етикети, Топъл печат на етикети, Релеф и микро релеф на етикети,  Всички видове лакови покрития и други. Печатаме без клишета което прави предпечата на етикета с нулева стойност. Имаме над 900 стандартни щанци за етикети и предлагаме изготвяне на индивидуални щанци за всеки възможен размер на етикет. Качеството на етикетите не е само от печатния слой, а и от материалите използвани за производството на етикета. Всички материали за етикети - хартия и оцветители са произведени в Европа и са с най-високо качество. Предлагаме печат на всякакъв вид и сложност етикети.

История на етикетите
Предшественици на съвременните етикети са клеймата, които поставяли производителите на напитки (основно вина) на амфори, бутилки и др. глинени съдове. До началото на нашата ера човечеството не познава хартията и се използват парчета кожа или пергамент за етикет / надписване на продукта.
Появата на хартията в Европа оказва силно въздействие на външния вид на етикетите. Хартията се оказва много по подходяща от клеймото, пергамента и кожата за  производство на етикети. На хартиените етикети освен информация за името на продукта, производителя и мястото на произход, започват да се появяват и рекламни съобщения и информация за използването и употребата на стоката.
Основна заслуга за развитие на етикета има винопроизводството. До 1830 г. винените етикети започват да приличат на тези етикети, които съществуват до наши дни, но се отличават със строг и лаконичен стил. Първоначално етикетите имат обикновена правоъгълна или овална форма. С течение на времето в изработването на етикети навлизат всевъзможни орнаменти на етикета, винетки и гербове, ангели, светци, монаси, битови сцени и живописни пейзажи и др. Едни и същи вина се продават с различен етикет, в зависимост от страната, в която се изнасят. Разбира се, в онези времена няма никакви официални правила за съдържанието на етикетите: обикновено етикетите съдържат само информация за географския произход, производителя и мястото на производство. През 1834 г. винопроизводителите започват да поставят на етикетите и информация за годината на реколтата. За периода от 1820 г. до 1920 г. производството на шампанско вино се увеличава от 2 до 20 милиона бутилки годишно, като не на последно място голяма роля за 10-кратното увеличение изиграва етикета. малкото късче хартия се превръща в мощен двигател на търговията и средство за информация за клиентите.

Първите официални правила за етикирането на вината / печат на винени етикети /се появяват в началото на 20 век. Оттогава на етикетите се обръща все по-голямо внимание: над тяхното художествено оформление работят такива знаменити художници, като Салвадор Дали, Марк Шагал, Пабло Пикасо и Анди Уорхол.

Знаци, изписвани на етикетите на продукти
По решение на производителите или по предписание/задължение от закон на етикетите присъстват знаци, които да осведомят потребителя относно различни аспекти от употребата на даден продукт: условията за пране на дрехи, начините за изхвърляне на отпадъците и рециклирането им, съдържанието на хранителните изделия, химическия състав на почистващите препарати, количеството, теглото, телефони за връзка с производителя или разпространителя на стоката и пр.

Има много разновидности на цветните етикети, от семпли етикети до етикети с добавена стойност - Релеф / Лакови покрития / Топъл печат. Целта на всеки етикет е да допринесе за продажбата на продукта който представят. Цветните етикети могат да бъдат от различни материали. Материали за цветни етикети са Хартия / Винарска хартия / Поли Пропилен и други. Ние можем да Ви предложим дизайн на вашите нови етикети. При нас може да се печатат етикети на групови тиражи, етикети без клишета с цел минимизирането на разходите Ви за етикети като част от готовия продукт. 

Видове услуги
• Офсетов печат на етикети
• Флексо печат на етикети
• Сито печат на етикети
• Печат на материали 12µm-500µm за  етикети
• Печат на лепилен слой  на етикети
• Студен печат  на етикети
• Топъл печат на етикети
• Релеф и микро релеф на етикети
• IML - In Mould етикети
• Всички видове лакови покрития

Самозалепващи етикети
Етикетите са предназначени да се прилагат към опаковка, да дават информация, произведени са с печатарски машини или с принтери за етикети. Самозалепващите се етикети са съставени от повърхностното покритие, хартия или синтетичен материал, лепилен слой и основа. Материалите използвани за самозалепващи се етикети са различни. Материали, от които може да се направи самозалепващ етикет са разнообразни хартий (различни видове и гъстота), филми и пластмаса. Хартията е най-често срещаният тип на материала, използван в производството на самозалепващи етикети. Най-често за самозалепващи етикети се използват няколко разновидности на хартия: матова, полу-гланц, лъскава, финните детайли на етикета са най-видими върху етикета на гланцирана хартия.
Основната цел на самозалепващите етикети - да се привлече вниманието на потребителите за да се продават продукти. Самозалепващите се етикети са неразделна част от рекламните продукти на всяка компания. Дизайнери знаят, че развитието на етикета трябва да разглежда психологията и физиологията, особено физиологията на зрението. Самозалепващите етикети трябва да са кука за вниманието на потребителя и за да го направят, на първо място, трябва да се виждат. Видимостта е определена форма на етикетите, зависи от тяхната големина и ниво на яркост, контраст между етикета и заден план, както и ъгловите размери на етикета. Следователно, съдържанието на етикета трябва да бъде комбинация от високо естетическо ниво и лесно боравене с етикета. 
Разполагаме с богата гама от щанц форми за етикети неправилни форми, овали правилни форми , елипсовидни и нестандартни. За повече информация относно цените и наличностите за доставки, молим да се свързвате с нас .

Разполагаме с богата гама от щанц форми за етикети / неправилни форми / ,овали правилни форми , елипсовидни и нестандартни

Разгледай

ЦВЕТНИ ЕТИКЕТИ ОТ ПОЛИ ПРОПИЛЕН

Запитване
Разгледай

ЦВЕТНИ ЕТИКЕТИ ОТ ХАРТИЯ

Запитване